Wednesday, June 27, 2007

Att göra en Hanna...

Det var som katten! Har mindre ont i ryggen idag, så jag tar väl och gör en Hanna. Kom på att det inte skulle vara så dumt med en ny mobiltelefon. Har ju haft min i tre år nu och kom på att jag nästan skulle kunna få en ny mobil för de pengar jag betalar nu för abonnemang. Det blidde en NOKIA 6288. Den är större än min gamla, men verkar ju såååå mycket bättre! Kom med posten igår...

Bild från http://www.cyberphoto.se/?http://www.cyberphoto.se/info.php?article=N6288w

2 comments:

Hanna said...

Snygg får jag lov att säga, inte illa att du äntligen slog till. Det e du väl värd. Kul att höra att du mår bättre i ryggen nu, i de allra flesta fallen går den akuta ryggsmärta bort snabbt.
Vi syns imorgon...i regnet troligen

Pia said...

Snygg!!
Jag måste oxå köpa ny, mitt batteri är uruselt.. Det svåraste är ju att det är en uppsjö att välja mellan. Tror nog att det blir en samsung ändå - har varit riktigt nöjd med min. Du får utvärdera din senare..
Hur går det med ryggen?
Kramar Pia