Tuesday, December 05, 2006

Tröstshopping med en touch av fynd

Ja, tro nu inte att jag har gått och grävt ner mig totalt efter gårdagens inlägg. Behövde visst bara rensa hjärnan lite. Det var i alla fall inget som inte kunde åtgärdas med lite shopping. Var först på massage idag, faktiskt min första riktiga. Var på "hot stone massage" för någon vecka sedan, men det räknas nog inte eftersom det inte gjorde ont. Idag gjorde det ont, så det var nog riktig massage. Egentligen var det mest obehag jag kände, kanske inte smärta. Det kändes i alla fall efteråt att jag har lite utslitna och stela kroppsdelar som behöver knådas till då och då. Arbetsgivaren står för kostnaden och det är ju inte mer än rätt, eftersom det inte kan vara på något annat ställe än på jobbet som jag har slitit ut mig.

Efter massagen blev det en tur på stan och lite shopping. Jag gjorde faktiskt några riktiga fynd idag. Nu har jag redan fixat min outfit till nyår, men några bilder tänker jag inte visa. I så fall lägger jag in lite bilder efter den stora kvällen. För er som tänker fira med mig kan jag i alla fall berätta att ni nog ska vara lite försiktiga med att shoppa på indiska, om ni vill vara ensamma om er klädsel. Hittade även fina glögg-glas och gardiner idag. Alltså en lyckad shoppingtur!

1 comment:

Hanna said...

Japp bra då vet man var man inte ska handla. Så man inte gör bort sig denna stora kväll i Gullbranna.