Thursday, December 14, 2006

Effektiv julklappsjakt

Ja, nu har man avverkat de flesta julklappsinköpen. Det hela gick ovanligt fort, bara på ett par timmar. Måste vara rekord. I och för sig hade jag nog shoppat lite i tankarna innan och visste ungefär vad jag var ute efter. Sen hjälpte det ju att min älskling hängde på utan sura miner (ok, det var på gränsen någon gång) och samarbetade bra. Letade även smycken till min nyårsoutfit, vilket inte var det lättaste. Har inhandlat något som kanske är användbart efter lite egenhändigt pyssel. Fick även älsklingen min att kosta på sig en fin-fin nyårsoutfit han också. Nu väntar en mysig kväll med god dryck (absolut bara vatten, tro mig) och god mat. Firar ju helg idag eftersom jobb väntar tre dagar framöver. verkar också bli någon krigsfilm som väntar ikväll.

No comments: