Wednesday, December 20, 2006

Nerklubbad...

Snabbt som tusan fick jag den och lika snabbt försvann den. Jag pratar då om den fruktade vinterkräksjukan. På typ en timme hade den mig i sitt grepp och i det där greppet stannade jag hela natten till igår. Gårdagen var jag så ynklig så att jag inte visste hur jag skulle ha klarat mig om jag varit ensamstående. På kvällen lättade det dock och idag känner jag mig fit for fight igen och redo för jobbet imorgon. Har faktiskt haft en bra dag idag. Fick en lite ovanlig men bra present från sambon min. Det var väl på tiden att jag också skulle ha mig en MP3-spelare. Den kommer att passa bra på mina och Cajsas långpromenader. Nu gäller det bara att sätta sig ner och läsa instruktionsboken. Jag skulle ju aldrig kunna tänka mig att försöka mig på att använda den utan att först ha tvingat mig igenom det där trista först... Nu väntar snart firande med pizza (så orginellt) men först lite julklappsinslagning...

No comments: