Wednesday, February 25, 2009

Avslappnande dag

Det har varit fullt upp sista tiden. I helgen är det dop och gästerna börjar strömma in från olika håll redan i natt. Det mesta är nog under kontroll, men det är många småsaker som man inte kan fixa förrän precis innan och lilla W går det ju inte att ha kontroll över, precis.

I eftermiddag ska vi iväg och handla lite till festen. Jag ska också försöka hitta lite kul t-shirts till W, som jag ska använda till pyssel på öppna förskolan imorgon. Tror egentligen inte att resultatet kommer att bli bra, men det ska bli kul att testa!

Imorgon eftermiddag ska jag och vännen iväg på något som jag har längtat efter länge! Vi ska tillbringa några timmar på Eva Salongen, där vi ska få en så kallad halvdagsbehandling. Min arma rygg kommer äntligen att få sin efterlängtade massage och resten av kroppen får njuta av lite annat smått och gott ;)

No comments: