Monday, February 16, 2009

Sportlovsvecka

Inte för att det har så stor betydelse för min del, men det innebär i alla fall en aktivitet mindre den här veckan. I övigt är det dopplanering vi håller på med, eller borde hålla på med. Jag har nog inte riktigt insett att det är mindre än två veckor kvar nu. De stora sakerna är ju under kontroll,men finliret har vi kvar och egentligen är det ju inte så mycket vi kan göra nu. Känner lite press att det ska bli en bra fest, eftersom det kommer folk från när och fjärran och både släkt och vänner.

Nu är det dax för en promenix igen. Cajsis ser mätt och lite halvt belåten ut.

2 comments:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Hej hopp! Hoppas du fick mitt sms att jag kommer men inte micke. Han fick inte ledig. Ingen annan som ville hoppa in på en lördag :( Men men.... Jag ska ringa dig angående mat och så. Jag har fått en ny diet! Jag försöker ringa ikväll! Kram

Pia said...

Härligt att du lyckats fixa en dator - man blir lite handikappad utan! Hoppas oxå att bilderna kan räddas!! För ett år sedan skaffade vi faktiskt en separat hårddisk där vi lagt viktiga dokument (typ c-uppsatsen =)), bilder och annat. Känns nästan för duktigt men skönt att ha just in case..
Kul att läsa "vad du gör just nu"...
Kram Pia
ps - hoppas kommentaren kommer med denna gången, försökt en gång innan.