Sunday, February 08, 2009

Stadsvandring

Igår spenderades eftermiddagen på stan tillsammans med mammi och systeryster. Det var riktigt trevligt fast vi alla tre hade lite olika mål med shoppingturen. Oftast är det svårt att hitta det man söker, när man verkligen måste. Jag behövde skor och strumpbyxor, som passar till klänningen jag ska ha på mig på W's dop och var lite osäker på hur jag skulle få ihop det med färgerna och det ekonomiska läget :)

Efter ett par timmars stressande och hoppet nästan ute, hittade jag det jag sökte! På Scorett hittade jag fina skor, men kände inte för att lägga 600 kr på skor, så vi gick vidare. På Skomodellen (tror att det heter så) hade de total utförsäljning och det var kaos i affären! Vilken röra! Trots detta hittade jag ett par perfekta skor i min storlek och till ett kanonpris. På den knallröda prislappen stod det 208 kr, men när jag skulle betala blev summan bara 100 kr! Otroligt va? Skorna är av märket VAGABOND och har kostat 699 kr, så visst är det ett fynd?! Jag kan ju tillägga att de har en perfekt klack och är otroligt sköna!

3 comments:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Vilket fynd och de är jättefina :) kram

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

jag sökte efter free fonts och hamnade på en sida där man kunde prova att skriva in sitt namn, http://www.1001freefonts.com/
KRam :)

Pia said...

Nice shoes!! Kram