Sunday, February 03, 2008

Fyndoman

Har nu avverkat min första lediga helg av 3. Det har varit fullt upp. Kalas i fredags, städat, badat Cajsa och varit på middag hos vänner. I tisdags, på min lediga dag efter helgen, träffade jag en kompis i stan för en fika. Hade bestämt mig för att inte gå in i någon affär, men var ju tvungen att gå in i den där rea-affären för att visa vännen alla fina fynd som finns där. Utanför fanns det nu en skylt där det stod " alla rea-plagg 75 kr". Herregud! Vad gör man? Köpte lite kläder igen förstås:) Hittade en jättefin klänning och en likadan kofta som jag köpte förra gången jag var där, fast nu i blå-grön/vit...

Det blev gårdagskvällens klädval igår. Invigde även mitt fina ägg, som jag fått i födelsedagspresent av maken min och hans familj. Har idag träningsvärk i hela kroppen. Vet inte var det kommer ifrån. Kanske från guitar-hero, som jag spenderade en hel del tid på igår kväll? Var ganska koncentrerad och spände mig nog rätt så ordentligt.

3 comments:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Fina kläder :) Är ni uppbokade på lördag? Kram

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Ja, det kan vi väl göra om ni har lust? :)

Pia said...

Hej Hopp!
Supersnyggt! Jag avundas verkligen din förmåga att fynda! Har glömt vilken affär det var?
Min väska finns även i brunt, köpte den på Åhlens, för 800:-.. För dyrt egentligen men du kanske har en lika snäll sambo som betalar hälften?
Kramar Pia