Thursday, February 21, 2008

Diverse aktiviteter

Ikväll är det dags för Kent-konserten i Halmstad. Ska bli riktigt kul! Känns inte helt fel heller att man bara behöver ta sig in till stan för att få uppleva deras underbara musik. Jag jobbar ju tyvärr imorgon bitti (och hela helgen), men jag kanske kan ta lite sovmorgon imorgon om det blir sent ikväll. Det är en av fördelarna med att inte jobba på en sjukhusavdelning.

I helgen har svågern stor 25-års fest med något band som spelar och typ 100 gäster. Inte kul att jobba en sådan helg. Kunde han inte ha planerat det lite bättre?? :) Nästa lediga dag blir på tisdag och då har jag bokat in ett frisörbesök. Har faktiskt valt en annan frisör den här gången efter tips av tjejen som fixade mina naglar. Det blir förhoppningsvis en bra klippning som passar mitt ostyriga, lockiga hår och färg/slingor. Vet inte riktigt om jag vill bli ljusare eller mörkare. Det kan i och för sig kännas fräscht med lite ljusa slingor nu när våren börjar närma sig.

4 comments:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Hoppas du har en fin kväll :) Jag ska också klippa mig snart, på måndag... ska också slinga det men har inte heller bestämt mig för hur :) Hoppas du får en fin helg. Kram

Anonymous said...

Hoppas ni får en kanonkväll!!

Vi var verkligen sugna, men B var ju tvungen att jobba till 17 och svårt med barnvakt. Hoppas det kommer fler bra konserter i Halmstad som vi kan gå på!!

Kram!

Anonymous said...

Kul med Kentkonsert :)

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

hej, de var inte så farligt dyra, stövlarna... 1100 på Scorett