Thursday, November 01, 2007

Lite hängig

Har varit i stan idag och fikat med en kompis efter avklarade ärenden. Var uppe tidigt och känner mig nu hängig och inte alls i toppform. Ska lägga mig på soffan och kolla på hemmafruarna från i tisdags. Önskar att jag kunde fått något gjort idag, men det verkar inte bättre än att jag struntar i det. Soffan är väldigt lockande och Cajsis har nog inte något emot det. Senare i em blir det nog tvunget med lite matinköp och förhoppningsvis blir det en god middag ikväll. Är ju ledig idag eftersom jag jobbar hela långa helgen... Det är så synd om mig. Igen.

3 comments:

Anonymous said...

Hoppas du känner dig piggare igen!

Ha en trevlig arbetshelg... om det går.

Hanna said...

krya på dej...

Anonymous said...

Ha! Ha! "Krya på dig"..nej, sjuk är jag inte..inte vad jag vet..men jag tackar för empatin ändå:)