Sunday, August 26, 2007

Mysig helg

Ja, tre dagar har jag varit ledig nu och det har varit en väldigt bra ledighet. Har haft besök sedan i torsdags kväll. I fredags var vi hos en gravid vän på fika. Tänkte att vi skulle hinna med innan bebisen tittar ut. Kanske tittar den ut just i detta nu, vem vet?? Det var i alla fall mysigt. Köpte med oss godsaker från Espresso House. Den där ostkakan är bara såååå nice!

Igår bar det av till staden för lite shopping. Hade planerat utgång på kvällen, men hade ingen outfit redo. Hittade dock inget användbart just för kvällen, men köpte i alla fall ett par svarta jeans på CUBUS för ynka 299 kr. Välsittande. Är nöjd. Hade på mig dem och en gammal topp på kvällen. Införskaffade också en jeansklänning från Lindex. Nöjd med den med, tror jag. Vet bara inte riktigt när jag ska använda den, men det löser sig nog. Har inte hunnit ta kort på grejerna än, men det kommer kanske sen om jag orkar. Ville egentligen har den här
söta toppen från Lindex med, men den fanns inte i min storlek. Fanns visserligen i rött, men jag ville ha den i gult.

Kvällen påbörjades på trevlig restaurang och sen bar det av till den enda klubben för mogna sofistikerade människor i Halmstad. Hmm... liten överdrift där... Det var i alla fall så j-a trist där igår kväll. Vet inte om det var någon sommarvikarie som spelade musik, men det var riktigt illa. Åkte hem tidigt. Idag har jag inte kommit så långt. Inte duschat än och är inte riktigt klädd än. Vännen min har åkt iväg upp till huvudstaden igen. Lite ledsamt.

2 comments:

Anonymous said...

Hej hoppas att livet inte suger musten ur dig dina gamla arbetskamrater vaknar stillsamt upp efter sommarens blöta vila.

Anonymous said...

Hmm... livet leker som alltid :) Vem är det som inte vågar skriva sitt namn tro??