Wednesday, August 22, 2007

Inte bra för beroendet

Jag har ju för en tid sedan misstänkt att jag är beroende av internet. För att precisera kan jag avslöja att det är bloggläsandet som är det jobbigaste. Det finns en himla massa bloggar som jag bara måste gå in och kolla på varje dag innan jobbet, efter jobbet...flera gånger... De kanske uppdateras och man kan ju inte missa... Vore ju fruktansvärt. En av favoritbloggarna är Engla’s Showroom, som även är en favorit hos väldigt många bloggläsare. Tyvärr har bloggen blivit mer en bebisblogg än modeblogg eftersom bloggerskan precis fått en bebis... Så då får man ju ta och leta upp en ny läsvärd blogg. Ett begär måste ju ersättas av ett annat.

Förstår inte hur jag har kunnat missa Alex Schulmans blogg. Har ju hört talas om den (går ju inte att undgå skvallret) men jag har liksom inte kollat in den förrän för några dagar sen. Nu har jag läst lite mer..eller ja, mycket mer... Inlägget som beskriver hans bröllop är så kul! Det där med riskastning kan visst vara ett känsligt ämne. Vi hade på vårt bröllop inte förberett något särskilt som gästerna skulle kasta på oss. Kände liksom att det nog inte skulle kännas så spontant. Tänkte att det blir nog inget kastande med någon mat... Men det blev det ju. Med vanligt matris... Som fastnade i frisyren. Det syns på några foton, men eftersom jag även hade lite pärlor i håret, så kan man ju låtsas... :)

2 comments:

Anonymous said...

Undra vem som gjorde mig bloggberoende???

Anonymous said...

Hmm... Känner mig lite skyldig :)