Thursday, August 09, 2007

Lite allt möjligt

Idag har det hänt lite allt möjligt. Började ta tag i röran här hemma och mannen min har flyttat ner sovrummet så i natt sover vi första natten i vårt nya sovrum. Har ju inte inrett färdigt, men det kommer nog att bli fint när det är klart. Rummet känns faktiskt mycket större än jag trodde att det skulle göra. Just nu sitter jag i gamla sovrummet och bloggar... Snabba ryck alltså!

Var hos veterinären med Cajsis i em. Hon vaccinerades, fick klorna klippta, en tand skrapad på tandsten (så matte vet hur skrapan fungerar) och fick medel i öronen som ska rensa ut allt som inte ska vara där. Cajsa var jätteduktig, men matte fick stora kramar och det hördes små hundviskningar som sa "hjälp mig, snälla!" När vi kom hem somnades det sött...

Då bar det iväg till standen med lillasyster. Det var verkligen helt underbart. Varmt men ändå svalkande. Behövde inte bada. Sen blev det god lax till middag, lite städning och sen Borat-filmen, som inte setts tidigare. Det positiva med filmen är att Borat är på skämt och det negativa att människorna från USA nog inte är det... Suck...

2 comments:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Hej :) Tack för tackkortet :) Hur går det förresten med torkningen av buketten? Trillade den helt ihop? kram

Anonymous said...

Vassego! Buketten håller ihop, tror jag.. Lite sorgligt att den ser så annorlunda ut nu, bara..