Wednesday, May 23, 2007

Heldag på jakt

Gårdagen spenderades i shoppingens tecken, vilket borde ha varit väldigt kul. Istället var det i slutet på dagen mest jobbigt. Jag var ju ute efter ett antal grejer för att göra min outfit inför lördagens bröllop komplett. Jag hittade allt jag behövde till slut, men när jag kom hem och provade allt tillsammans kändes allt bara så fel. Visserligen var jag trött och gnällig, men det var fel ändå. Det känns lika fel idag... Suck... Det kommer helt enkelt att bli så att jag får återanvända en annan outfit. Allt detta jobbiga desperata letande till ingen nytta!

I och för sig spenderades i alla fall den första halvan av dagen tillsammans med en f.d kollega, vilket var mycket trevligt. Det var över en månad sedan vi träffades och på den tiden har hennes bebismage vuxit jättemycket! Så vackert det är med gravida magar! Stackars henne bara, som fick spendera tid och ork till ingen nytta. En välbehövlig fikastund hann vi i alla fall med. Hann även titta in i blomsterbutiken där en annan vän jobbar och har nu förhoppningsvis fixat en del av ett annat speciellt ärende...

No comments: