Thursday, May 17, 2007

Förbaskade röda dag!

Enda lediga dagen den här veckan fick spenderas på Eurostop eftersom allt annat har stängt. Är i desperat behov av någon form av ytterplagg att ha till klänningen till höger, som jag ska ha på bröllopet vi ska på i pingst. Hittade absolut ingenting! Suck! Egentligen hade jag tänkt att ha klänningen nedan på bröllopet, men när mammi och jag hade testat våra nyinköpta skönheter kom vi helt enkelt på att klänningarna kom mer till sin rätt om de bytte ägare med varandra.

Bilderna och klänningarna kommer från promod

3 comments:

Pia said...

Hej!
Jättefina klänningar!! Ja - ytterplagg kan vara knepigt att välja. En kort vit kavaj kanske? Har du hittat de perfekta skorna? Vad ska du ha för väska till? Gissar att du jobbar helgen om det var enda lediga dagen idag. Är du ledig på måndag då? Jag har eftermiddagen ledig om du vill fortsätta shoppingen inne i stan..
Kram Pia

Anonymous said...

Hej Pia!
Har egentligen en vitaktig linnekappa som antagligen är jättefin till, men jag tror egentligen inte att man får ha vitt på någon annans bröllop. Eventuellt kan jag ju ha en stor sjal till i tex rosa, så det vita inte tar över... Skor har jag inte fixat än, men det finns ju flera färger jag skulle kunna ha till klänningen. Kanske rosa, gröna eller lila? Jag har en liten väska i grönt redan som jag tänkte återanvända... Jobbar på måndag oxå tyvärr, men tack för erbjudantet!
Kram!

Hanna said...

Hej
Vitt ytterplagg eller typ kofta /kavaj e helt ok att ha på bröllop. Bra man inte har hel vitt.
//Hanna