Thursday, August 21, 2008

Lägesrapport

Är sommaren slut nu? Vet inte riktigt vad jag ska ställa in mig på. Ställer folk in sig på höst nu, eller ställer folk inte in sig, helt enkelt? Den där "oj, nu är sommaren över -känslan" kommer alltid lite smygande, men ändå lite plötsligt varje gång. De senaste tre veckorna har varit tråkiga ur väderhänseende, men de har ändå gått otroligt fort. Jag hade planerat att få undan en massa jobb här hemma, men istället har jag bara slappat runt och umgåtts med vänner och resten av familjen. På lördag åker god-goda vännen norrut igen och då ska jag försöka sluta slappa.

Fast jag är ledig, så är veckorna fullbokade. Mini-kräftskiva imorgon, 40-års kalas i helgen och nästa vecka väntar lönesamtal på jobbet och preliminärt en tripp till Ullared. Just lönesamtalet känns ju spännande! Har aldrig haft något lönesamtal förut. Betyder det att jag har varit på samma arbetsplats för länge nu, kanske?

1 comment:

Anonymous said...

hej syster.får man föja med till ullared kanske? kram