Thursday, January 24, 2008

Klickat hem

Igår hittade jag en snygg skinnjacka på nätet. Den hade ett bra pris; 799 kr och jag fick ett erbjudande om 25 % rabatt på valfri vara. Det hade ju blivit ganska billigt, men struntade i det eftersom jag var osäker på storleken. Den ska ju sitta lite tight, en sådan jacka. Nu precis fick jag ett erbjudande om 50% på valfri vara och då bara måste man ju slå till! Kollade in mått-tabellen idag och jag hamnar så klart mellan två storlekar. Beställde den större eftersom den mindre inte kan levereras förrän i april. Nu kommer jackan med posten den 10 februari om allt går som det ska. Usch vad farligt det är med internet!

Nu ska jag äta en god frukost, sen väntar uppfräschning av hemmet. Ska få besök av f.d kollega + bebis. Ska bli väldans trevligt. Tänkte baka, men jag får väl se om det hinns med. Annars bakar jag bara när jag fyller år, om ens det...

1 comment:

Pia said...

Vilka fynd du gör!! Internet är ju ett bra alternativ när man inte hinner in till stan o leta kläder.. Håller tummen för att storleken blir bra..
Kramar Pia