Sunday, September 17, 2006

Uppladdat för valvaka

Ja, jag önskar ju att jag hade laddat upp med lite godsaker hemma inför kvällen. Tror faktiskt att det kan bli ganska spännande. Jag hoppas ju innerligt att mina kamrater får lite att säga till om, men samtidigt kanske det vore spännande med ett maktskifte så att alla kan se att alliansens påhitt inte funkar... Eller jo, funkar gör det nog för en del av befolkningen.

Nåja.. Förrutom min oro för landets framtid så har helgen varit lugn och trevlig. Var bortbjudna på middag i fredags och åt mumsig mat och drack vin så klart. Igår var det vi som bjöd på middag... Jag hjälpte ju till så gott jag kunde. Det ska ju vara jämställt, så efterrätten stod jag för. Till förrätt serverades det lite småplock; lufttorkad skinka, salami och mozarella. Till huvudrätt blev det
  • Chiligrillad fläskfilé
  • och till efterrätt en
  • Äppelpaj
  • s
    om jag inte hade testat förut (gjord på våra egna äpplen förstås). Allt var supergott!



    No comments: