Saturday, July 11, 2009

Invigda skor!

Igår var det dags för en riktig utekväll för min del. Det var säkert två år sedan jag var ute sist och det kändes lite konstigt att det var dags igen. Kvällen började med ruccola-pizza och vin i en underbar liten stuga i Söndrum. Sedan blev det taxi in till ett regnigt Halmstad. Någon tur runt bland uteserveringarna blev det inte. Istället satsade vi alla våra kort på Bond. Det var riktigt trevligt, men jag blev så besviken på musiken där. Det kändes inte som att man varit "borta" i två år, förrutom ett par nya låtar som spelades. Det blev att jag satsade på skorna ovan. De vann tävligen med ganska god marginal. Tackar för all hjälp med att välja! Jag hade med mig en massa plåster fall i fall, men jag klarade mig galant utan dem. Blev faktiskt lite förvånad att skorna var så sköna!

No comments: