Tuesday, December 30, 2008

God jul...

...god fortsättning och gott nytt år!!! Jag hinner helt enkelt inte med att skriva!!! Julen har varit hektisk men kul. Vi har firat hemma för första gången med besök från både min och makens familj. Det blev en massa goda rätter och så klart en massa julklappar, som inte fick plats under granen. Det känns verkligen helt sjukt att man köper så mycket julklappar till barnen. Tror inte att de har en aning om vad de fick av oss, vilket känns så tråkigt när man lägger ner både tanke och pengar bakom klappen. Vi köpte faktisk bara lite kläder till vår lilla älskling.

I mellandagarna har jag njutit av lite "egentid" med goda väninnan. Vi åt en god lunch på stan och jag fyndade en del kläder, som fick ekonomiska samvetet ner på bottennivå igen. Ska försöka använda kjol lite mer till vardags, även om den nyinköpta skinnkjolen kräver en del tankeverksamhet när det gäller matchning och användningstillfälle.

Imorgon blir det nyårsfirande hos oss med en blandad kompott av gäster. Ser verkligen fram emot trevligt sällskap, god mat och förhoppningsvis en nöjd och glad liten älskling.

1 comment:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

God fortsättning :) Tack för igår. Vi har nyss vaknat och det var skönt att få sova ut ordentligt. Jag behövde det. Var så trött igår. Jag hoppas att allt är bra med er idag :)kram