Sunday, December 09, 2007

Postorder

ellos har väl tidigare inte haft så mycket snygga kläder att erbjuda, men nu har de hur mycket som helst. Dessutom kan man få olika rabatter om man söker på rea-sidorna. Det är rabatter som är lätta att missa om man inte kollar noga. Jag har suktat efter en svart bomullsbody länge. Hittade för ganska länge sen den här från American Apparel, men har inte vågat beställa via nätet. Som tur var hittade jag en fin body på ellos som jag beställde istället. Hoppas att det inte blir något krux med beställningen; att det har tagit slut eller något sådant.


bild från www.ellos.se
BODY + STUPRÖRSJEANS = SANT

Jag föll även för två andra plagg som jag tror att jag kommer få stor användning av...

bilderna ovan kommer från www.ellos.se

1 comment:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Hej Kompis! Vi måste ses snart..när det nu ska bli. Tur att vi ställde in i helgen dock. Jag har legat sjuk.... var en kort sväng på Freriksdal igår men det tog musten ur mig. Får krupp av att bara sitta här en stund. Ska snart lägga mig. Misstänker att ni har fullt upp i jul, men har du inte det så kanske du vill komma ner hit en dag och följa med ut på rean och slåss med de andra :) Jag är själv hemma från och med den 22 till den 27. Kram